Onze WordPress Webshop module is een volwaardige webshop waar je tal van producten en productvariaties in kwijt kunt. Door middel van de standaard WooCommerce plugin kun je de webshop inrichten met producten, productcategorieën en alle specificaties die daarbij horen. Wij helpen je uiteraard bij het inrichten van de webshop opties, zoals verzendmethodes, betaling en belasting opties, maar ook de formulierinstellingen.
Jouw klanten moeten bij het bestellen kunnen kiezen tussen verschillende betalingsmethodes. Jij dient je eerst aan te melden bij een betaalprovider. Deze provider zorgt voor de complete afhandeling van de betalingen.
Voorbeelden van betaalproviders zijn:
Elke provider hanteert andere tarieven. En de meeste providers kunnen worden gekoppeld aan WooCommerce. Onze klanten kiezen het meest voor Mollie, Sisow of PAY.
Het verschil tussen optie A en optie B is voornamelijk de hoogte van de afbeelding en posities van productcategorieën en producten uitgelicht op de homepagina. Bovendien verschilt de vormgeving van de product overzichtspagina’s en product detailpagina’s. Beide hebben op de product overzichtspagina een filter waardoor de bezoeker gemakkelijk producten kan terugvinden. In goed overleg zorgen wij voor een gepaste indeling van dit filter.
De gekozen website template wordt geheel opgemaakt in de kleuren van jouw huisstijl. Hier hoef je bij het vullen dus geen rekening mee te houden.
Door de producten onder te verdelen in productcategorieën maak je het voor de bezoeker een stuk eenvoudiger producten te vinden. In het hoofdmenu kun je de verschillende productcategorieën plaatsen. Bovendien is het menu uit te breiden met een submenu. Hierdoor creëer je een zogenaamde sitemap die het gebruiksgemak verbeteren. Dit is mogelijk in zowel optie A als optie B.
Elke productcategorie- en productpagina bevat een tekst editor met het onderstaande gereedschappalet:
Doormiddel van de optie ‘stijlen’ is het mogelijk om een tekstlink om te zetten naar een button
Een Call-to-Action is dus heel eenvoudig aan te maken. Call-to-Action teksten zoals ‘Neem contact op’ of ‘Maak een afspraak’, vallen hierdoor veel meer op.
Elk WordPress thema bestaat uit een contactpagina, waarin een Google kaartje is verwerkt en een verzendformulier.
Alle extra wensen kunnen worden aangevraagd. De extra kosten zullen in een offerte per mail worden toegestuurd.