Onze WordPress offertemodule is ideaal voor het verkrijgen van offerte-aanvragen. Wij hebben een offertemodule ontwikkeld waarbij in het beheer van de website, doormiddel van een muisklik, formuliervelden toegevoegd kunnen worden aan producten of diensten. Zo kun jij als beheerder van de website zelf bepalen of je tekstvelden, dropdownvelden en verplichte of onverplichte velden wilt toevoegen aan een aanvraagformulier. Per productaanvraag kan dit dus verschillen.
Net als bij de standaardmodule kun jij kennis delen door bijvoorbeeld nieuws- of blogberichten te plaatsen of kun je projecten uitlichten.
Het verschil tussen optie A en optie B is voornamelijk de hoogte van de afbeelding en posities van diensten op de homepagina, de vormgeving van de overzichtspagina waar de diensten of producten worden uitgelicht en de vormgeving van de product of dienst detailpagina. Bij optie B hebben we een filter ingebouwd om bezoekers te laten kiezen tussen de verschillende diensten.
Bij optie A is dat opgelost door de productcategorieën in een submenu te plaatsen. Door te navigeren in het menu komt men dan tot de gewenste productcategorie.
Het beheer van de website is erop ingericht dat je kan kiezen tussen verschillende blokken namelijk:
Het grote voordeel hiervan is dat jezelf de pagina kan indelen.
Elke tekst editor bevat het onderstaande gereedschap:
Doormiddel van de optie ‘stijlen’ is het mogelijk om een tekstlink om te zetten naar een button
Een Call-to-Action is dus heel eenvoudig aan te maken. Call-to-Action teksten zoals ‘Neem contact op’ of ‘Maak een afspraak’, vallen hierdoor veel meer op.
Elk WordPress thema bestaat uit een contactpagina, waarin een Google kaartje is verwerkt en een verzendformulier.
Alle extra wensen kunnen worden aangevraagd. De extra kosten zullen in een offerte per mail worden toegestuurd.